Panoul de bord
Pe scurt, mai jos, cam ce poate aceasta aplicatie şi pentru că oricum aş face, doar aş repeta , va incurajez să folosiți link-urile, dar şi goagal pentru informații…yummy
– solicitări de informații ce privesc măsurile luate de instituțiile abilitate pentru a remedia diverse probleme ale spațiilor publice ( e.g. trotuare deterioare, iluminat nefuncțional, construcții periculoase, etc.. ), disponibile pentru toate primăriile de municipii, plus București și sectoarele sale
– solicitare de informații ce privesc măsurile luate de Inspectoratul General al Poliției Române pentru a remedia diverse probleme ale drumurilor publice
– solicitare de informații ce privesc măsurile luate de CNA pentru a sancționa un post TV care a încălcătat prevederi ale legii audiovizualului
– solicitare de informații de la Ministerul Sănătății, în legătură cu măsurile luate pentru rezolvarea unei probleme pe care utilizatorul a constatat-o într-o unitate sanitară
Pentru toate aceste solicitări utilizatorul poate adăuga și o fotografie care să evidențieze situația vizată de solicitare. Toate aceste solicitări sunt formulate în baza legii 544/2001 (link euroavocatura.ro) și obligă instituțiile publice să trimită un răspuns în termen de 30 de zile.
De asemenea, prin aplicația Panoul de Bord pot fi distribuite și petiții, conform OG 27/2002 (link euroavocatura.ro), pe care fiecare utilizator le poate trimite în nume personal. Un astfel de demers permite cetățenilor să se coaguleze în jurul unor probleme de interes comun și să pună presiune pe instituțiile publice care ignoră/refuză să soluționeze problema.
https://mobile.facebook.com/panouldebord.ro
https://www.bursabinelui.ro/BursaBinelui/Proiecte/Panoul-de-Bord
***